داستان موفقیت ساناکو

شرکت سامانه آفرینان نیک اندیش کوشا از سال 1387 فعالیت خود را شروع و با توجه به نیاز بازار، تصمیم گرفت تمرکز خود را فقط بر روی نرم افزار حضور و غیاب و زیر سیستم های آن از جمله پرسنلی، تغذیه و ژتون سازمانی و غیره … قرار دهد. با گذر زمان و با تشکیل هیئت مدیره با تجربه و ایجاد تیم قدرتمند از افراد متخصص، نرم افزارهای محبوب خود را با نام ساناکو به بازار عرضه کرد.

ما چکار می‌کنیم؟

 پیاده سازی نسخه های پایلوت در سال های اولیه تولید، در مراکز درمانی و بیمارستان ها، که یکی از سخت ترین مکان ها برای آزمایش این محصول بود انجام شد و به دلیل تنوع شیفت ها، تردد پرستاران و کادر درمان، کار تحلیل را بسیار دشوار کرد. ولی با ایده پردازی قوی و طراحی و تحلیل درست، باعث موفقیت کاربران زیادی که دغدغه حضور غیاب داشتند شد. آنها متوجه شدند که در بین سامانه های موجود در بازار، نرم افزاری هم وجود دارد که بتواند با چالش های پیش روی، زمان محاسبات کارکرد را کم و نتیجه گزارشات آن برای محاسبه حقوق، دقیق و جامع باشد. در همین راستا، انعطاف در قوانین محاسباتی، و محیط کاربر پسند و همچنین اتوماتیک و هوشمند بودن کلیه عملیات، باعث ایجاد وجه تمایز این نرم افزار با محصولات دیگر از نظر کاربران شد و همین دلیل باعث معرفی این محصولات توسط کاربران به مجموعه های مختلف بود که این خود یک موفقیت دیگر به حساب می آمد.

چگونه انجامش می‌دهیم؟

در این سال ها، تلاش بسیاری برای ایجاد امکانات متنوع، جهت استفاده حرفه ای تر کاربران حضور غیاب طراحی شد تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانند به لیست پرداختی حقوق و واریز به حساب کارکنان دست پیدا کنند که در این مسیر، هم رضایت کارکنان و هم رضایت کارفرمایان جلب می شد و این چیزی نبود جز مهمترین هدف تیم ساناکو. در سال 1397 با تولید نرم افزار چند زبانه، نسخه Global وارد بازار بین المللی شد و با بومی کردن امکانات نرم افزار برای کشور های دیگر، توانست سهمی از بازار خارج از کشور را به دست بگیرد. و هم اکنون با گذشت 14 سال از فعالیت مجموعه و با بهره گیری از تجربه 19 ساله مدیران، توانسته رضایت بیش از 4000 کاربر داخلی و خارجی، که خود سفیر برند ساناکو هستند را بدست آورد و این افتخاریست برای کشور عزیزمان ایران.

سرمایه اصلی ما مشتریان​ هستند

مشتریان محترمی که تابه امروز مفتخر به خدمت رسانی به انها بوده ایم.