راهکارهای سامانه حضور غیاب تحت وب سازمان های بزرگ​

راهکارهای سامانه تحت وب حضور غیاب ساناکو، ابزاری قدرتمند جهت مدیریت پرسنل را در لحظه و بدون محدودیت مکانی برای شما فراهم نموده است. با ایجاد فرآیندهای مختلف و گردش کار، امکان کنترل موارد حضور غیاب توسط خود پرسنل هم فراهم می باشد. هر پرسنل با ورود به صفحه کاربری خود، در صورت نیاز می تواند، درخواست های مختلف از جمله انواع مرخصی، ماموریت، اضافه کاری، جابجایی شیفت و درخواست های خاص سازمان خود را برای مسئولین مربوطه ارسال و با تائید آنها در سیستم حضور غیاب ثبت گردد.
آورده های استفاده از این سامانه به موارد می توان اشاره کرد:
  • سرعت و دقت در محاسبات با بالاترین امنیت.
  • امکان ارتباط و تخلیه اطلاعات انواع دستگاه های حضور غیاب بصورت کاملا آنلاین در سامانه حضور غیاب ساناکو.
  • امکان منطبق و اختصاصی گردن قوانین محاسباتی سازمان شما در سامانه حضور غیاب.
  • یکپارچگی با نرم افزار های مختلف دیگر سازمان از طریق وب سرویس از جمله ERP، حسابداری، حقوق و دستمزد و CRM.
  • سهولت در استفاده از این سامانه توسط کاربران با هر سطح سواد، بدلیل کاربرپسند بودند محیط آن.
  • آنلاین بودن محاسبات و تخلیه اطلاعات دستگاه ها جهت استفاده از گزارشات و آمارهای لحظه ای در سامانه ساناکو.

راهکارهای تحت وب سازمان های بزرگ

سیستم حضور غیاب و کارتابل تحت وب

کارکنان یکی از مهترین سرمایه های یک سازمان که به نام سرمایه انسانی نامیده می شود است. هر مدیر و سازمان موفق به کمک سامانه های حضور غیاب و حقوق دستمزد، با کمترین خطا، محاسبات و حق الزحمه این سرمایه مهم را بدست آورده و این موضوع خود به وفاداری و اعتماد پرسنل به سازمان کمک بزرگی می کند.

سیستم حضور غیاب بر اساس لوکیشین موبایل تحت وب

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود گوشی های هوشمند به بازار، درخواست کاربران برای مدیریت حضور غیاب، استفاده از ابزاری که شاید بیشتری زمان خود را با آن سپری می کنند و آن تلفن همراه شخصی افراد می باشد.

سیستم رزرواسیون تغذیه

برای مدیریت بهتر آمار طبخ غذا در سازمان ها، توزیع غذا، منوط به رزرو پرسنل از روز های قبل از توزیع غذا می باشد. با این امکان می توان در منو، از چند نوع غذا، دسر و نوشیدنی برای اتخاب پرسنل استفاده کرد. همچنین مدیریت هزینه غذا و دریافت بخشی از مبلغ آن را توسط خود پرسنل انجام داد.

سیستم توزیع سبد کالا و ارزاق

برای بالابردن سطح رضایت کارکنان در هر سازمان اقدامات مختلفی انجام می گیرد. توزیع سبد کالا و ارزاق یکی از روش های بالابرد سطح رضایت در سازمان می باشد. با مدیریت صحیح در توزیع، می توان هزینه ها را کاهش و در توضیح عادلانه سبد کالا و ارزاق به سازمان کمک کرد.

سیستم کنترل تردد خودرو

تردد و لجستیک خودرو یکی از مهمترین فرآیندهای امنیتی موجود در هر سازمان می باشد. با توجه به نوع سازمان ورود و خروج وسایل نقلیه داخلی سازمان و حتی بیرونی به سازمان، باید تحت کنترل عوامل نظارتی و حفاظتی قرار بگیرد.

سیستم محاسبه کارانه و بهره وری

محاسبه کارانه و بهره وری یکی از نیازهای مهم سازمان های بزرگ از جمله بیمارستان ها می باشد. این نوع محاسبات بسته به نوع محل خدمت، نوع استخدام، تعداد و نوع شیفت پرسنل و همچنین میزان سختی کار پرسنل در بخش مورد نظر است.

راهکارهای جامع حضور غیاب و پرسنلی ساناکو

سیستم تغذیه و ژتون سازمانی

سازمان های بزرگ، بخاطر شرایط شیفت و زمان کاری طولانی، اقدام به سرو غذا برای پرسنل در سازمان می کنند. برای مدیریت بهتر و جلوگیری از اسراف، می توان از سیستم تغذیه و ژتون استفاده کرد. این سیستم با کنترل شیفت و تنظیمات مربوطه می تواند در چند حالت مختلف برای پرسنل مورد تائید، ژتون صادر و در توزیع درست غذا کمک به سزایی می کند.

سیستم بایگانی الکترونیک مدارک پرسنل

سیستم بایگانی یکی از مهمترین فرآیندها در هر سازمان به شمار می رود. با این روش اطلاعات مهم و حائز اهمیت را می توان در بالاترین افزایش کنترل نگهداری کرد. با بزرگ شدن سازمان ها، داده ها و مدارک بیشتری ایجاد می ‌شود و این داده ها باید بطور دقیق مدیریت و نظارت شوند تا بتوان به درستی از آن ها استفاده کرد.

سیستم تردد میهمان و ارباب رجوع

امنیت در هر سازمان و کنترل ورود خروج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با ثبت مستندات از ورود و خروج میهمانان و ارباب رجوع به سازمان می توان به این امر مهم دست یافت. در زمان های قبل با ثبت دستی توسط پرسنل حراست این فرایند انجام می گرفت، ولی با اتلاف وقت زیاد از پرسنل و همچنین معطلی میهمان برای هماهنگی های لازم و نداشتن گزارشات پس از گذشت زمان طولانی، مشکلاتی زیادی برای سازمان ها به وجود می آورد.

زیرساخت مطمئن با ابرآمد

 

اهمیت تناسب راهکارهای نرم‌افزاری با زیرساخت‌های یک کسب‌وکار بر کسی پوشیده نیست. یک زیرساخت قوی و قابل‌اطمینان، خیال کسب‌وکارها را از بابت موضوعاتی نظیر امنیت، کندی‌های احتمالی و دسترسی همیشگی به داده‌ها راحت می‌کند.
شرکت ابرآمد با توجه به شناخت و درک مناسبی که از محصولات، راهکارها و نیازهای مشتریان همکاران سیستم دارد و همچنین به‌واسطه همکاری نزدیک متخصصان ابرآمد و کارشناسان فنی و استقرار همکاران سیستم، علاوه بر تأمین بهترین و مناسب‌ترین سرویس‌های رایانش ابری، در صورت درخواست مشتریان، نگهداری و مدیریت آن‌ها را نیز برعهده می‌گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت ابرآمد مراجعه کنید یا فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید تا کارشناسان ابرآمد با شما تماس بگیرند.

کهن ترین مهمانسرا جهان، در آسیا، ایران، اصفهان، چهارباغ عباسی؛ بازمانده ای تکرار نشدنی از معماری مکتب اصفهان و دوران شکوهمند عصر صفوی؛ مهمانسرای عباسی، امروز بنایی 300 ساله است که در دل شهر-موزه ای به نام نصف جهان، جای گرفته و عصاره ای از هنر بی بدیل ایران زمین را جلوه گر ساخته است؛ بنایی که به اذعان گردشگران داخلی و خارجی، مورخان و معماران برجسته، و به زعم جهانگردان حرفه ای، یکی از زیباترین مهمانسرا های جهان لقب گرفته است.

نرم افزار حضور غیاب

نرم افزار حضور غیاب

هتل عباسی

بیمارستان سینای اصفهان در سال 1357 تاسیس گردید و در سال 1382 مرکز تخصصی قلب آن مورد بهره برداری قرار گرفت. با اجرای طرح های توسعه ای که در طول سال ها با همت و پشتکار مسئولین و سهامداران صورت گرفته، هم اکنون شامل 15 بخش و 91 تخت مصوب و 102 تخت فعال می باشد.

سیستم تغذیه ژتون

سیستم تغذیه ژتون

بیمارستان و مرکز قلب سینا